نوشته شده توسط : اکبر رحیمی فرد
 
رنگ آمیزی منازل و ادارات و... ازنکات بسیار مهمی است که در زیبایی محیط منازل و محیط کار شما نقش به سزایی دارد. ابتدا برای اینکه یک پروژه موفق از نظر رنگ آمیزی داشته  باشید،توجه به نوع رنگ میتواند یک فاکتور مناسب برای شما باشد. رنگ اکرولیک از نوع رنگ هایی است که امروزه توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
رنگ اکرولیک چیست؟
رنگ اکرولیک یک رنگ نو ظهور از نوع رنگ های هواخشک میباشد. امروزه به دلیل سازگاری با محیط ما انسانها طرفداران زیادی در بین افرادی که به رنگ آمیزی منازل خود اهمیت میدهند،پیدا کرده است.
رنگ اکرولیک یک رنگ شیمیایی و نوعی پرایمر پلاستیکی است.که هم حلال آب و هم حلال فراورده های نفتی میباشد.جالب است بدانید که از رنگ اکرولیک ابتدا در صنعت خودرو سازی استفاده میشد.اما امروزه در صنعت ساختمان و درنقاشی ساختمان نیز کاربردفراوانی دارد.
 
مزایای رنگ اکرولیک
-قابلیت شستشوی مجدد                                                 
- ترمیم پذیری منایب
- جذب نکردن گرد و غبار
- سطح یکنواخت و کلاسیک
- نداشتن بو
تنوع رنگی بالا
- دوست دار محیط زیست
-مقاوم در برابر ساییدگی
- دوام و ماندگاری بالا
- مقاوم در برابر رطوبت و نورخورشید.

                                                   09198137786 

                                      



:: موضوعات مرتبط: رنگ اکرولیک , ,
:: برچسب‌ها: رنگ اکریلیک , مزایای رنگ اکریلیک رنگ اکریلیک , معایب رنگ اکریلیک رنگ اکریلیک دیوار , رنگ اکریلیک براق , رنگ اکریلیک چیست , رنگ اکریلیک قیمت نقاشی ساختمان درنیاوران , نقاشی ساختمان در اطلس پلازا , نقاشی ساختمان در اطلس مال , نقاشی ساختمان در ایرانمال نقاشی ساختمان در تهرانسر , نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک , قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک , نقاشی ساختمان با رنگ اکرلیک در تهرانسر نقاشی ساختمان در چیتگر , نقاشی ساختمان در پاسداران , نقاشی ساختمان در ایرانخودرو , نقاشی ساختمان در مطهری , نقاشی ساختما ندر انقلاب نقاشی ساختمان با رنگ اکرولیک , نقاشی ساختمان با غلطک و رنگ اکرولیک , اجرای رنگ اکریلیک , اجرای رنگ اکریلیک با غلطک ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()